سبد خرید 0

تکنیک های طول عمر کاغذ دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 26 مرداد 1400 در ساعت 10 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شاید بخواهید طول عمر کاغذ دیواری را بالا ببرید تا بهتر از آن استفاده کنید و با رضایت کامل از آن استفاده نمایید. همچنین به دلیل اهمیت و محبوبیت کاغذ دیواری، باید در مورد مواردی که به آن آسیب می رسانند و برخی مسائل ضروری برای افزایش عمر کاغذ دیواری و پیگیری آنها بیشتر بدانیم. روی ساختمان داخلی و ظاهر ناخوشایند آن تأثیر زیادی می گذارد. ظاهر؛ این خانه را دلسرد می کند و مطمئناً آرامش و آرامشی را که مردم در خانه به آن احتیاج دارند را از بین می برد. با مای دکوری برای بالا بردن طول عمر کاغذ دیواری همراه باشید.

 

برای خرید موکت با ما تماس بگیرید .

 

 

 

 

طول عمر کاغذ دیواری به سبک مای دکوری

با اوج گیری ساختمان در دوران رونق مسکن در سالهای پس از جنگ و اواخر قرن بیستم؛ کاغذ دیواری به یک محصول بسیار مهم تبدیل شده است. بسیاری از مردم از نصب و راه اندازی اطلاعات کافی ندارند! اما اکنون که محبوبیت بیشتری پیدا کرده است؛ یادگیری توانایی نصب آن یک تلاش ارزشمند است؛ البته اگر زمان محدودی برای یادگیری و به دست آوردن آن داشته باشید، بهتر است. این کار را به کسی بسپارید که دارای دانش کافی در این زمینه است. زیرسازی دیوار باید تا حد امکان بدون ترک، شکاف و فرورفتگی باشد و قبل از نصب می توانید دیوار خود را با کمک بتونه صاف کنید. اگر زیر سازی دیوار را به خوبی درست نکنید باعث می شود که عمر کاغذ دیواری کم شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در دیوار و یا رویت آن توسط خودتان بهتر است قبل از نصب کاغذ دیواری زیر سازی را انجام دهید. هنگام نصب، مطمئن شوید که لبه های کاغذ دیواری به درستی تراز شده اند تا رطوبت و گرد و غبار بین کاغذ دیواری نفوذ نکند و عمر مفید آن را کوتاه کند.

برای خرید پارکت لمینت با ما تماس بگیرید .

 

 

جنس و کیفیت کاغذ دیواری

اولین قدم برای افزایش عمر کاغذ دیواری، انتخاب کاغذ دیواری با بهترین متریال و کیفیت است. اگرچه کاغذ دیواری با کیفیت بالا گرانتر است، اما مطمئناً دوام بیشتری دارد. انواع مختلف کاغذ دیواری ایرانی و خارجی با کیفیت و قیمت متفاوت وجود دارد. هنگام خرید کاغذ دیواری با کیفیت بالا، دیگر لازم نیست آن را جایگزین کرده و هزینه بیشتری بپردازید. علاوه بر این، انتخاب کاغذ دیواری قابل شستشو، عمر طولانی تری را ممکن می سازد: کاغذ دیواری های قابل شستشو به دلیل لایه های نازک وینیل PVC از ورود رطوبت به داخل ساختار کاغذ جلوگیری می کند. از این رو، لکه های شما به راحتی بدون آسیب رساندن به بافت کاغذ پاک می شوند. از سوی دیگر، این نوع کاغذ دیواری دارای ضخامت خوب و مقاومت خوب در برابر پارگی و خراش است. کاغذ دیواری قابل شستشو با مزایای زیادی که باید سالها بدون آن کار کنید. استفاده می شود تا جلوه اصلی خود را از دست بدهد.

نگه داری از کاغذ دیواری

زیرسازی دیوار قبل از چسباندن کاغذ دیواری تأثیر بسزایی در افزایش طول عمر دارد. فرورفتگی ها و شکاف های موجود در دیوار را باید قبل از چسباندن کاغذ دیواری بتونه کاری کنید و سپس آنها را پرایم کرد. بتونه سطح دیوار را صاف می کند تا دیوار را برای چسباندن کاغذ دیواری آماده کند. اگر کاغذ دیواری بدون زیرسازی دیوار چیده شود، این امر زیبایی و ظاهر آن و همچنین کیفیت آن را کاهش می دهد، اما مهم است که یک فرد آموزش دیده و شایسته را در نظر بگیریم تا بتوانیم زیرسازی را به بهترین شکل ممکن طراحی کنیم. افزایش طول عمر کاغذ دیواری بستگی به نحوه مراقبت از آن پس از کاغذ دیواری دارد. هنگام قرار دادن کاغذ دیواری، مطمئن شوید که لبه ها با هم همپوشانی داشته باشند تا رطوبت به زیر کاغذ نرسد. قبل از چسباندن کاغذ، سطح دیوار باید کاملاً خشک و تمیز باشد تا کاغذ کاملاً به سطح بچسبد. لطفا مراقب باشید که برای تمیز کردن کاغذ دیواری از آب زیاد استفاده نکنید. آب و رطوبت دشمنان اصلی کاغذ دیواری هستند و به آن آسیب می رسانند. معمولاً چسب درزهای کاغذ دیواری می تواند پس از مدتی ناپدید شود. برای تعمیر، مقداری چسب بی رنگ چوب را با یک برس خوب روی سطح دیوار بمالید و قسمتی را که از کاغذ دیواری جدا شده بود، در جای خود بچسبانید.

برای خرید چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید .

گردگیری به سبک مای دکوری

بعد از گذشت تایمی می بینید که گرد و خاک بر روی کاغذ دیواری نشسته است، باید سعی کنید که کاغذ دیواری را گردگیری کنید. اگر گرد و غبار روی کاغذ دیواری نشسته و در مدت زمان کوتاهی برداشته نشود، رنگ نامطلوبی به خود می گیرد. بهتر است قبل از اینکه دیر شود اقدامات لازم را انجام دهید. زیرا متوجه تغییر رنگ تدریجی کاغذ دیواری نمی شوید و تقریباً پس از گذشت زمان متوجه آن خواهید شد. بهتر است هفته ای یک یا دو بار گرد و غبار را پاک کنید. این کار را انجام دهید و مطمئن شوید که گرد و غبار روی سطح کاغذ دیواری وجود ندارد. این آسان است و زمان زیادی نمی برد، اما تأثیر بسیار مثبتی بر دوام کاغذ دیواری شما دارد. گاهی با لکه هایی روبرو می شویم که هر چقدر تلاش کنیم از بین نمی روند و روی دیوار می مانند شما می توانید آنها را در حالت اولیه خود رها کنید زیرا این کار باعث ساییدن زیاد می شود و در نتیجه کاغذ دیواری پاره می شود!

توجه به نکات مهم!

1_لکه‌ها را زود به زود تمیز کنید تا بر روی کاغذ دیواری نماند.

2_ در نظر داشته باشید برای شستشو کاغذ دیواری‌های نازک از آب گرم تمیز بدون صابون استفاده کنید.

3_برای شستشو کاغذ دیواری‌های ضخیم و قابل شستشو از آب و صابون استفاده کنید.

4_برای پاک کردن لکه‌های عمیق از پاک‌کننده‌های مخصوص کاغذ دیواری استفاده کنید.

5_تمام سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ اب به پشت کاغذ دیواری بکنید، زیرا نفوذ آب به پشت کاغذ دیواری باعث می‌شود که کاغذ از روی دیوار بلند شود.

6_از استفاده از سیم یا اسکاج پرهیز کنید زیرا باعث ساییدن کاغذ دیواری می شوند، شاید سوال باشد که از چه چیزی باید استفاده کنیم؟ بهتر است از پارچه های بسیار نرم و تمییز استفاده کنید. و به آرامی روی لکه بمالید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()